اخبار استان ها

بازدیدیک میلیون و ۶۰۰هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، داریوش فرمانی، امروز_یکشنبه دوازدهم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بیست‌وچهارم اسفند تا پایان روز دهم فروردین جمعاً ۱۵۴ هزار و ۳۵۱ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان کرمانشاه اسکان پیدا کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۵۷ هزار و ۵۷۸ نفر در مراکز اقامتی رسمی، ۸۸ هزار و ۴۸۷ نفر در مراکز اقامتی غیررسمی، ۸۲۸۶ نفر نیز در مراکز اقامتی اضطراری اسکان پیدا کرده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از بازدید یک میلیون ۶۳۳ هزار و ۶۲۴ گردشگر نوروزی از جاذبه‌های استان خبر داد و گفت: در این مدت ۷۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی، ۴۵۵ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و ۲۰۰ هزار نفر نیز از جاذبه‌های تفریحی بازدید کرده‌اند.

وی افزود: آمار بازدید از جاذبه‌های دست‌ساز، موزه‌ها، مذهبی و فرهنگی نیز بالا بوده است.

فرمانی در ادامه با بیان اینکه در این مدت ۱۳۳۳ فقره بازدید نظارتی نیز از تأسیسات گردشگری استان انجام شده، گفت: ۶۳۳ فقره بازدید از مراکز اقامتی، ۲۴۹ فقره بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۵۵ فقره بازدید از مراکز پذیرایی و بین‌راهی بوده است.

وی یادآور شد: به دنبال اجرای این بازدیدهای نظارتی، برای ۸۲ واحد تشویق، ۱۷۲ واحد تذکر، ۲۶ واحد اخطار کتبی و پنج واحد نیز تعلیق و تعطیلی صادر شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا