شهر و جامعهعناوین اخبار

توجه به ورزش محلات تحرک و نشاط را به درون خانواده‌ها می‌برد/ برگزاری نخستین دوره المپیاد بازی‌های محلات شهر اصفهان

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، دکتر مهدی جمالی‌نژاد از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز همزمان با روز ایثار و فداکاری و میلاد گهربار قمر بنی‌هاشم یار سیدالشهدا، با حضور در میدان امام (ره) از ایستگاه ورزش صبحگاهی این میدان بازدید کرد.

جمالی‌نژاد در حاشیه این بازدید ضمن تبریک میلاد حضرت اباالفضل عباس (ع) به اهمیت ورزش در محلات شهر اصفهان اشاره و اظهار کرد: راز تندرستی و داشتن جامعه سالم و پویا داشتن شهروندانی سالم و تندرست است تا بتوانند وظایف شهروندی خود و نقشی که هر یک در جامعه دارند را به خوبی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه که سرانه ورزش در سبد خانوارهای اصفهانی بسیار پایین است، تصریح کرد: باید با توجه جدی به ورزش محلات سعی کنیم تحرک و نشاط را درون خانواده‌ها برده تا بتوانیم جامعه‌ای سالم و پویا داشته باشیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: نهادینه‌سازی ورزش در قشرهای مختلف مردم سبب سالم‌سازی جسم و جان افراد و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در جامعه می‌شود.

وی افزود: سازمان ورزش شهرداری اصفهان به همین مناسبت اقدام به برگزاری نخستین دوره المپیاد بازی‌های محلات شهر اصفهان با شعار شهر زیبا، شهروند سالم با ورزش کرده است.

جمالی‌نژاد اضافه کرد: روز گذشته نیز با شعار رفاقت، رقابت و نشاط؛ مشعل المپیاد بازی‌های ورزش محلات شهر اصفهان به گردش درآمد.

گفتنی است اولین دوره المپیاد بازی‌های ورزش محلات شهر اصفهان در ۳۲ رشته ورزشی توپی، آبی، رزمی و بازی‌های بومی محلی به مدت ۹ ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا