شهر و جامعهعناوین اخبار

کمک ۳ میلیارد تومانی شهرداری برای ساخت موزه دفاع مقدس اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس اصفهان از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حال ساخت است، اظهار کرد: داستان موزه دفاع مقدس اصفهان که کلنگ احداث آن سال ۷۷ به زمین زده شد پس از ۱۸ سال هنوز به پایان نرسیده است.

وی افزود: شهرداری اصفهان از سه سال گذشته، هر سال یک میلیارد تومان به موزه دفاع مقدس اصفهان اختصاص داده و امیدواریم این موزه امسال به بهره‌برداری برسد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به سالن بزرگ گلستان شهدای اصفهان تاکید کرد: گلستان شهدا یکی از نمادهای دفاع مقدس در اصفهان به حساب می‌آید که حفظ و ساماندهی آن از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل احداث سالن گلستان شهدا متوقف شده است.

وی در ادامه از احیای معراج‌الشهدا خبر داد و بیان کرد: سردخانه خیابان کهندژ که شهدای هشت سال دفاع مقدس به این مکان منتقل و پس از آن به سمت گلستان‌ شهدای اصفهان تشییع می‌شدند نیز به موزه معراج‌الشهدا تبدیل خواهد شد.

قاسم‌زاده همچنین با اشاره به بوستان شهری که در آن از المان‌های دفاع مقدس استفاده شده و توسط سپاه پاسداران کلید خورده است، تصریح کرد: قرار است این بوستان که در سپاهان‌شهر است با مشارکت شهرداری اصفهان به فضایی عمومی تبدیل شود.

وی تاکید کرد: در بودجه ۹۵ شهر اصفهان نیز ردیفی به بوستان دفاع مقدس اختصاص یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا