پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

۱۶۰ بقعه متبرکه استان اصفهان مجری طرح نشاط معنوی هستند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری(حفظ ا… التعالی) جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی هرسال در ایام تابستان طرح نشاط معنوی را با رویکرد غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در جوار امامزادگان برگزار می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا نیز با هماهنگی هایی که صورت گرفته شده است و با توجه به وجود ظرفیت ها و زیرساخت های مناسب موجود در بقاع متبرکه استان اصفهان اداره اوقاف و امور خیریه استان امسال این طرح را در جوار حرم مطهر ۱۶۰ بقعه متبرکه برگزار می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: در اجرای این طرح ضمن بهرگیری از توان آموزشی مربیان بومی در رشته های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و… از وجود ۲۱ مبلغ اعزامی از شهر قم و ۱۷ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه بیان کرد: این طرح برای خواهران و برادران در مقاطع سنی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستانی در تعطیلات تابستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: جهت نشر و توسعه فرهنگ غنی اسلامی و شیعی محتوی دوره های آموزشی که در طرح نشاط معنوی برگزار می شود براساس کتاب های الف، با، تا خدا- کتاب نردبان آسمان و همچنین کتاب سی نشانه یک راه پایه ریزی و بنا شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت: همچنین در این طرح دوره های آموزشی حفظ موضوعی آیات قرآن کریم قرآن کریم براساس کتاب ۳۰۰ موضوع  و مسافران آسمان نیز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه عنوان کرد: دوره های آموزشی این طرح همزمان با آغاز فصل تابستان و تعطیل شدن مدارس در سراسر استان شروع شده و علاقمندان جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان تماس حاصل نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا