پیشخواندسته‌بندی نشدهعناوین اخبار

مدافع برزیلی استقلال پا به توپ شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۹ در کمپ مرحوم حجازی با استقبال نزدیک به دو هزار نفر از هواداران برگزار شد.

رابسون جانواریو برزیلی که مدتی است به ایران آمده است، ‌تست های پزشکی را پشت سر گذاشته تا بعد از تایید نهایی قرارداد خود را با آبی پوشان امضاء کند.
همچنین هرائر مگوئیان مدافع ارمنستانی استقلال که صبح دوشنبه نخستین تمرین خود را در فصل جدید برگزار کرده بود، در کنار سایر آبی پوشان تمرین کرد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
هواداران استقلال تهران در تمرین امروز علیه تیم فوتبال پرسپولیس شعارهایی دادند و خلاف هفته های گذشته، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان را تشویق کردند.
منصور پورحیدری عضو هیات مدیره باشگاه و سرپرست تیم به همراه نصرالله عبداللهی مشاور «بهرام افشارزاده» از نزدیک برنامه ‌های تاکتیکی آبی پوشان را نظاره گر بودند.
روزبه چشمی که همچنان دوران مصدومیت خود را سپری می کند، به مانند روزهای گذشته با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد و تمرین نکرد.
هواداران استقلال مرتضی هاشمی‌ زاده مهاجم دهه ۸۰ تیم فوتبال استقلال را که امروز در محل تمرین حاضر شده بود، تشویق کردند.
بازیکنان پیش از شروع تمرین دقایقی به صحبتهای منصوریان سرمربی تیم گوش دادند و سپس با دویدن و حرکان کششی بدن های خود را گرم کردند. در ادامه کار با توپ و مرور برنامه تاکتیکی کادر فنی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا