اخبار استان ها

شهید رئیسی خود را خادم مردم می‌دانست

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی _دوشنبه، سی‌ویکم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این حادثه دردناک رئیس جمهور و همراهان ایشان را که در این پرواز بودند، محضر شما تسلیت عرض کرده و قدردان ملت بزرگ ایران و همدان برای حضور در این مراسم هستیم.

وی افزود: ایشان خودشان را خادم مردم می‌دانستند و خدمت صادقانه برای مردم داشتند.

امام جمعه همدان ادامه داد: این شهید بزرگوار به نسل جوان نشان دادند که می‌شود یک نفر در امور اجرایی کشور قرار بگیرد، اما بزرگنمایی از خودش نشان ندهد و تواضع داشته باشد.

شعبانی اضافه کرد: ایشان در مقابل مردم تواضع داشتند و با اینکه رئیس جمهور کشور بودند، اما حس خدمت به مردم داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم شهید رئیسی در یک روستا به شهادت رسیدند که حتی شاید مسئولین آن شهر به آنجا رسیدگی نکنند و همچنین مرحوم رئیسی فرمودند وقتی در بین مردم می‌آیند و صحبت می‌کنند، می‌فهمیدند که مشکلات مردم و مشکلات اقتصادی مردم چیست و آن‌ها را از نزدیک لمس می‌کردند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: ایشان به معنای واقعی الگویی شدند برای مسئولین و مردم و نیز ایشان نشان دادند که در سال ۱۴۰۰ رئیس جمهور شدند، امت تا الان بین مردم محبوبیت دارند.

شعبانی افزود: هنگامی که دشمنان طمع جدی داشتند، ایشان اجازه ندادند تا دشمنان کارشان را پیش ببرند.

امام جمعه همدان ادامه داد: رهبر شجاع و مدبر انقلاب اسلامی فرمودند که مردم نگران نباشند چرا که خِللی در کشور اتفاق نخواهد افتاد و جای هیچ نگرانی نیست و کارها در حال پیش رفتن هستند و مردم با قدردانی شأن و حضور عظیم شأن در این اجتماع بزرگ، حمایت تمام قد خود از انقلاب اسلامی ایران را اعلام کردند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا