اخبار استان ها

آغاز فعالیت رسمی سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان شرقی، با توجه به ابلاغ دستورالعمل تشکیل سازمان جدید مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری تبریز در مهر ۱۴۰۲ و با طی مراحل اداری و ادغام سازمان‌های (پایانه‌های مسافربری، تاکسیرانی و اتوبوسرانی) سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری تبریز فعالیت خود به طور رسمی آغاز کرد.

این سازمان با تصویب شورای اسلامی شهر تبریز و بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها که توسط سازمان شهرداری‌های کشور برای اجرا ابلاغ شده است، طرح ادغام سازمان‌ها و شرکت‌های همسو و موازی در شهرداری تبریز اجرایی شده است و از این پس مجموعه‌های فوق در شهرداری تبریز به صورت یکپارچه و تحت مدیریت واحد فعالیت خواهند کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز شامگاه _چهارشنبه نهم خرداد_ با ابلاغ پایان مأموریت مدیران عامل سازمان‌های پایانه‌ها، تاکسیرانی و اتوبوسرانی، طی حکمی محمد حسین زاده را به سمت اولین مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری تبریز منصوب کرد.

همچنین عبدالرحیم قاصدی مسئول نقل و انتقال اموال، املاک و دارایی‌های سازمان تاکسیرانی و یوسف قوام لاله مسئول نقل و انتقال اموال، املاک و دارایی‌های سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز شدند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا