اخبار استان ها

تامین آب از مشکلات اساسی خراسان شمالی است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ جمعه یازدهم خرداد_ در مراسم هفتمین روز از شهادت رئیس‌جمهور و شهدای خدمت اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید در تمام ابعاد الگو و نمونه بوده و باید مسئولان نیز چنین خصلتی را داشته باشند.

وی با اشاره به خدمات شاخص رئیس‌جمهور شهید در سطح کشور و استان افزود: حذف ارز ترجیحی و اصلاحات اقتصادی و تسویه بدهی‌های دولت، تلاش بر اتمام پروژه‌های عمرانی، نظارت بر بازار، احیای واحدهای راکد تنها بخشی از اقدامات است.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: اهتمام در پیگیری‌ها و انضباط در امور، مشخصه بارز دولت مردمی سیزدهم است که این عوامل منجر به توفیقات ارزشمند دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف شد.

وی مشکل اساسی استان را تأمین آب عنوان کرد و افزود: در سفر رئیس‌جمهور شهید به استان، پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی کلید خورد که این پروژه عظیم تا پایان خرداد ماه به بهره‌برداری خواهد رسید تا مردم به ازای آن با انتقال آب چاه‌های پتروشیمی، از آب با کیفیت استفاده کنند.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اتمام پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب از تأکیدات دولت سیزدهم بود که نمونه بارز آن پروژه سد گلمندره و بیدواز، حفر چاه‌ها و حل مشکلات تنش آبی است.

حسین نژاد کاهش نرخ بیکاری، احیای واحدهای راکد، اشتغال پایدار، خرید تضمینی دام، تأمین آب و ساخت مدارس را از مهم‌ترین اقدامات دولت در استان عنوان کرد و گفت: انجام اقدامات زیر ساختی را به‌طور جدی مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

وی ارتباط با کشورهای همسایه را از دیگر مشخصه بارز رئیس. جمهور شهید دانست و گفت: خستگی ناپذیر بودن رئیس‌جمهور شهید یک اقدام کم نظیر بود.

حسین‌نژاد رئیس‌جمهور شهید را عادل و قاضی توصیف کرد و ادامه داد: ارتباط مستقیم رئیس جمهور شهید با استانداران و تفویض اختیار بیشتر به آن‌ها و اشراف کامل به تمامی موضوعات منجر به پیشرفت و توسعه اداره کشور می‌شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا