اخبار استان ها

سید حسن هاشمی رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی شد

سید حسن هاشمی رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی شد 1

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان استان، سید حسن هاشمی به عنوان رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی انتخاب شد.

با تشکیل مجلس دوازدهم و بررسی تأیید اعتبارنامه هر ۴ نماینده خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، بر اساس تصمیم نمایندگان خراسان جنوبی، سید حسن هاشمی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف به عنوان رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی به مدت یک سال انتخاب شد.

به گزارش سرمایه گستران، در آخرین نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان و در مجموع آرای صحیح ۹۵ هزار و ۹۰۶ رأی، سید حسن هاشمی با ۶۷ هزار و ۱۶۹ رأی به مجلس دوازدهم راه یافت.

هاشمی اولین بار است که از حوزه انتخابیه بیرجند راهی خانه ملت می‌شود.

دکتر هاشمی دارای درجه علمی دکترای تخصصی حقوق جزا و جرم‌شناسی است و از سال ۱۳۷۸ تاکنون عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند است.

وی سمت‌هایی چون مدیریت گروه حقوق قضائی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، معاونت آموزشی این دانشگاه و در فاصله سال‌های ۱۳۹۳ – ۱۳۹۲ ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و استان و دبیری هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی را عهده‌دار بوده است.

دکتر هاشمی همچنین وکیل پایه یک دادگستری است و مسئولیت‌های چون مشاور حقوقی استاندار پیشین خراسان جنوبی را در کارنامه خود دارد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا