اخبار استان ها

ایستادگی در مقابل مستکبران و حمایت از مستضعفان مورد تأکید امام خمینی(ره) بود

ایستادگی در مقابل مستکبران و حمایت از مستضعفان مورد تأکید امام خمینی(ره) بود 1

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد استان، حجت‌الاسلام سجاد بیگی امروز _سه‌شنبه پانزدهم خرداد_ در نشست معرفت‌افزایی با موضوع شخصیت انقلابی امام خمینی (ره) با تشریح وقایع قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ اظهار کرد: پس از ۱۵ خرداد ۴۲، گروه‌ها و دسته‌های اصلی انقلاب شکل گرفت و مکتب امام خمینی (ره) برای مردم آشکار شد.

وی با بیان اینکه فلسفه امام عرفانی بود، عنوان کرد: امام خمینی (ره) عرفان را همراه با قرآن به اثبات رساندند و در این مکتب مدیران و افراد مخلص زیادی تربیت شد؛ امام راحل پیوند عمیقی با مردم‌سالاری دینی داشتند که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی مبارزه و دفاع از حقوق مظلومان را از ویژگی‌های مهم حضرت امام (ره) برشمرد و گفت: مظلومان عالم همواره تحت حمایت امام خمینی (ره) بود و ایشان با عمل جهادگونه خود حکومت مدرن اسلامی را شکل دادند.

بیگی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) اثبات اسلام ناب محمدی را در مقابل نفی اسلام آمریکایی مطرح کرد، افزود: ایشان به وعده الهی و اراده مردم اعتماد داشت و در این راستا ملاحظه‌ای در مقابل قلدران عالم نداشتند.

وی با بیان جمله‌ای از مقام معظم رهبری درباره حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه امام راحل انقلابی خشن و خشک نبود، بلکه مظهر لطافت، معنویت و اخلاق حسنه بود، عنوان کرد: ایستادگی در مقابل مستکبران و حمایت از مستضعفان دو پایه حکومتی حضرت امام خمینی (ره) را شکل می‌داد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا