اخبار استان ها

نامزدهای ریاست جمهوری در تبلیغات از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه رشت اظهار کرد: لهجه، زبان و لباس اقوام ایرانی مایه افتخار است و نباید مورد توهین قرار گیرد، زیرا این رفتار به دور از ادب و احترام و خلاف عقل و متطق است.

وی با بیان اینکه گیلانی‌ها به زبان خود افتخار می‌کنند، افزود: امروز فرهنگ قدری دستخوش حوادث شده و توقع مردم آن است که در این شرایط خروجی شورای عالی انقلاب فرهنگی را ببینند.

امام جمعه رشت با اشاره در پیش بودن انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: نامزدهای مورد تأیید شورای نگهبان، در تبلیغات اخلاق را رعایت و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات، بر داشته‌های کشور و جایگاه بزرگ ملت ایران توجه داشته باشد، تصریح کرد: در این بخش شاهد آسیب‌های فرهنگی هستیم؛ نامزدهای طوری سخن نگویند که در زمین دشمن بازی کنند و ترویج اباحه‌گری باشد.

وی گفت: آیت الله رئیسی مسیری را طی کرد که ادامه آن برای آیندگان اگرچه دشوار است؛ اما کسانی که وارد عرصه انتخابات شدند بدانند که مردم مطالبات جدی دارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه کشور دارای انسان‌های جهادی و خدوم بسیاری است، افزود: مطالبات بر اساس امکانات و شرایط مورد تاکید است؛ آیت‌الله رئیسی با استفاده از همین امکانات موجود کارهای بزرگی انجام داد.

وی با اشاره بیداری کشورهای جهان علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی
اظهار کرد: امروز جوانان در اروپا و آمریکا بر اساس تعریف قرآن مجید از جبهه حق و باطل، در جبهه حق قرار گرفته‌اند و این موضوع نشان دهنده این است که آمریکا قدرت مطلق نیست و صهیونیست‌ها باید بروند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا