اخبار استان ها

سالن‌های کشتارگاه سابق شهرداری ارومیه تبدیل به سالن‌های مدیریت بحران شوند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان‌غربی، مرتضی منافی، امروز _یکشنبه بیستم خرداد_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: امروز مردم با تصویب طرح تفصیلی جدید شهر ارومیه در خصوص زمین‌هایی با کاربری آموزشی تحت مالکیت خود دچار مشکل شده‌اند و از این لحاظ ناراضی هستند و باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی با اشاره به رفع مشکل مردم در زمینه طرح‌های آموزشی و فضای سبز افزود: مدیریت‌شهری، زمین‌هایی که در مالکیت شهرداری ارومیه هستند با قطعه‌هایی که در مالکیت مردم با کاربری آموزشی و در داخل محدوده و ساخت‌وساز قرار دارند و کمتر از ۲۰۰ یا ۳۰۰ متر مربع هستند تهاتر کرده است تا مردم بیشتر از این دچار مشکل نشوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سالن‌های موجود در محوطه کشتارگاه قدیم شهرداری ارومیه نوسازی شوند و در راستای مقابله با حوادث و اتفاقات طبیعی به عنوان پدافند غیرعامل و به محل اسکان ضروری تبدیل شوند.

منافی یادآور شد: باید از زمین‌های موجود اطراف شهر و محدوده شهر ارومیه که اغلب در کنارگذرها و مکان‌های پرجمعیت قرار دارند، استفاده و بازارهای روز و هفتگی راه‌اندازی کنیم تا رفاه شهروندی و کاهش ترافیکی شهر را شاهد باشیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا