اخبار استان ها

۳۰ میلیارد تومان برای ساخت موزه بزرگ یزد اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از یزد، مهران فاطمی با حضور در بافت تاریخی یزد، از محل احداث موزه بزرگ یزد بازدید و به بررسی مسائل مربوط به آن پرداخت.

وی در حاشیه این بازدید، با اشاره به اهمیت موزه‌ها در جوامع مختلف افزود: موزه بزرگ یزد مجموعه‌های فاخر و ارزشمند استان در بافت تاریخی است.

استاندار یزد با بیان اینکه اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی در موزه بزرگ یزد انجام شده است، تصریح کرد: این مجموعه می‌تواند شبکه میراثی و گردشگری ما در بافت تاریخی یزد را تکمیل کند.

فاطمی با بیان اینکه در سفرهای دور اول و دوم رئیس جمهور شهید به استان برای موزه بزرگ یزد ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تزریق و از قِبَل آن، اقدامات زیرساختی بسیار ارزشمندی انجام شده است.

۳۰ میلیارد تومان برای ساخت موزه بزرگ یزد اختصاص یافت

وی در همین راستا ادامه داد: پیگیری‌های لازم به منظور پرداخت ۳۰ میلیارد تومانِ باقی مانده از اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور شهید، در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد.

استاندار یزد با بیان اینکه تکمیل کامل این مجموعه، نیازمند ۷۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: اهتمام جدی ما بر تأمین منابع مورد نیاز این مجموعه ارزشمند در کمترین زمان ممکن است.

فاطمی اضافه کرد: امید است در پرتو اقدامات مورد پیگیری این مجموعه‌ی موزه‌ای بسیار بزرگ و ارزشمند هر چه سریع‌تر ایجاد و مورد استفاده عموم مردم کشور و گردشگران خارجی قرار گیرد.

۳۰ میلیارد تومان برای ساخت موزه بزرگ یزد اختصاص یافت

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا