اخبار استان ها

ستاد انتخابات شهرداری قم تشکیل شد

سید جواد صحرایی در گفتگویی در قم اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرداری قم با دستور ویژه شهردار قم به منظور ایفای نقش شهرداری قم در برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده است.

وی افزود: با تشکیل این ستاد، شهرداری قم همکاری و مشارکت با مجموعه مدیریت استان و ستاد انتخابات استان قم در راستای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در تیر ماه سال جاری را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل حوزه شهردار شهرداری قم تاکید کرد: از اهداف مهم شهرداری در این مشارکت ایجاد انگیزه و جلب مشارکت بیشتر شهروندان برای حضور در انتخابات و انتخاب چهاردهمین رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران با تشریح، تبیین و اطلاع‌رسانی اقدامات و دستاوردهای نظام است.

صحرایی خاطرنشان کرد: از جمله محورهای مهم فعالیت این ستاد مسئله تبلیغات انتخاباتی است که با ایجاد جایگاه‌های مشخص تبلیغاتی و صدور مجوز تبلیغات شهری برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، مقدمات برگزاری انتخابات پرشور را رقم بزند.

وی گفت: پشتیبانی لجستیک و تدارکاتی ستادهای اجرایی انتخابات استان، تبلیغات شهری و فضاسازی در سطح مناطق هشتگانه شهر قم و ارائه خدمات شهری در محل ستادهای رأی‌گیری از جمله برنامه‌های تعریف شده در این موضوع است که با استفاده از تمام ظرفیت اجرایی شهرداری قم انجام خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا