اخبار استان ها

ادارات ثبت احوال استان تا انتخابات صبح و عصر پاسخگو است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان جنوبی مرتضی امیرآبادی زاده امروز دوشنبه بیست و یک خرداد، ضمن بیان این خبر اظهار کرد: پیرو دستور ریاست محترم ستاد انتخابات استان؛ ادارات ثبت احوال سراسر استان تا روز انتخابات به صورت صبح و بعد از ظهر پاسخگوی مراجعین خواهند بود.

وی گفت: ادارات ثبت احوال شهرستان های تابعه در شیفت صبح از ساعت ۶ لغایت ۱۳ و در شیفت عصر از ۱۶ لغایت ۱۹ دایر خواهند بود.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی افزود: مردم استان می توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال سطح استان نسبت به رفع نواقص احتمالی در مدارک هویتی خصوصاً شناسنامه اقدام نموده تا برای شرکت پرشور در انتخابات پیش رو حاضر باشند.

وی افزود: مردم امور هویتی خود را به روزهای منتهی به انتخابات موکول نکرده و هر چه زودتر نسبت به انجام آن اقدام کنند.

امیرآبادی زاده در ادامه اظهار کرد: ادارات ثبت احوال در روز انتخابات نیز از ساعت ۷ صبح تا پایان زمان رای گیری برای پاسخگوئی به مردم و استعلامات احتمالی دایر خواهند بود.

وی گفت: جلسات ستاد انتخابات این اداره کل پس از صدور ابلاغ اعضا به طور مستمر برگزار و نشستی مشترک با همین موضوع با روسای ادارات تابعه نیز به صورت ویدیوکنفرانس برگزار خواهد شد.

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی ادامه داد: روسا ادارات تابعه و نمایندگان ثبت احوال در بخش ها، با حضور منظم در جلسات ستاد انتخابات از اخرین تصمیمات برای اجرای امورات محوله مطلع شوند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار کارت هوشمند ملی آماده تحویل است گفت: هم استانی ها با مراجعه به آدرس مندرج در پیامک ارسالی از سوی ثبت احوال، نسبت به تحویل کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند.

امیرآبادی زاده افزود: هم استانی ها با مراجعه به مدارک هویتی شناسنامه و کارت هوشمند ملی خود، اطمینان حاصل کنند که مدارک هویتی آنها برای روز انتخابات تکمیل است.

به گزارش سرمایه گستران، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۸ تیر ماه سالجاری در استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا