اخبار استان ها

مشارکت باشکوه در انتخابات، رمز شکست توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از هرمزگان، سردار هدایت‌الله امیری، صبح امروز_پنجشنبه بیست‌وچهارم خرداد_ در نشست تبیینی با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: دشمن به دنبال تقابل ملت و دولت است و در جنگ شناختی دشمن در پی جابه‌جایی و وارونه کردن احساس مردم است.

وی اظهار کرد: به برکت خون شهید جمهور و هیئت همراهش انسجام ملت و دولت بیشتر شد.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) با اشاره به حساسیت انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح می‌تواند اهداف دشمن را خنثی کند و پیامی را به دنیا مخابره می‌کند که مردم ایران با دولت و حاکمیت خود همراه هستند.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس دشمن به این واقعیت پی برد که رمز پیروز ما اتحاد خوب ملت و دولت است و رمز شکست دشمن در مشارکت با شکوه در انتخابات نهفته است.

جواد بیژنی، معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) هم در این جلسه گفت: اگر به دنبال ایران قوی هستیم، ایران قوی در مقطع انتخابات با مشارکت بیشتر محقق می‌شود، ما برای تحقق ایران قوی جان و جوان دادیم و با شرکت در انتخابات می‌توانیم دین خود را به آن خون‌های پاک ادا کنیم، استمرار حرکت مردم ایران برای ساخت ایران قوی منوط به حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

بیژنی درمورد انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس‌جمهور اظهار کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که بتواند به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب در تمام حوزه‌ها پیش برود، ملاک‌ها و معیارهایی برای رئیس‌جمهور ایده‌آل وجود دارد که با مشورت و هم‌فکری و تطبیق این ویژگی با بیانات رهبر انقلاب می‌توانیم آن‌ها را بشناسیم.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اذعان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور شایسته باید چهار ویژگی داشته باشد: وی باید فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی اسلام و انقلاب باشد، آگاهی یعنی اینکه رئیس‌جمهور از مسائل، چالش‌ها و فرصت‌های جامعه آگاه باشد که از مناظره‌ها و گفت‌وگوی نامزدها می‌توانیم به چنین مواردی پی ببریم، راه دیگر نیز نگاه کردن به کارنامه افراد است.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم، اقدامات بسیار خوبی در زمینه بهداشت و درمان انجام شد که باید برای جامعه تبیین شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا