اخبار استان ها

اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی تبلیغی در چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام مهدی طاهری در گفتگویی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یکم تیر سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی است، به همین دلیل برنامه‌های گوناگونی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: اطلاع‌رسانی پیام به معنی تبلیغ به مخاطب است و رساندن گفتمان دینی اساسی‌ترین اطلاعاتی است که یک شخص باید به مخاطب خود برساند.

طاهری رساندن گفتمان دینی را رسالتی دیرینه دانست و گفت: حضرت محمد (ص) نوع نگرش امام علی (ع) را به دین اسلام متفاوت می‌دانست، به همین دلیل امام علی (ع) امتداد دین اسلام در بین مسلمانان است و امروزه باید این گفتمان دینی به جهانیان انتقال داده شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: یکی دیگر از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی رساندن پیام ما بر آنیم که پرچم «
لا اله‌الا الله» را بر قله‌های بلند به احتزاز در آوریم.

طاهری اساسی‌ترین هدف سازمان تبلیغات اسلامی را ایجاد گفتمان و توسعه مخاطب در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری برای نخستین‌بار توانست حدود ۹.۶ جامعه را در ماه رمضان مخاطب ۳۰ آیه از کتاب قرآن کریم قرار دهد و رتبه دوم را در سطح کشور متعلق به خود کند.

وی طراحی و برنامه‌ریزی برای تبیین مهندسی فکری اسلامی را دومین برنامه سازمان تبلیغات اسلامی دانست و افزود: اجرای طرح ولایت با همکاری دانشگاه فرهنگیان، حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش توانست مخاطب‌های زیادی را به خود جذب کند.

طاهری از برگزاری طرح گفتمان‌های عمومی، برپایی ٣۰۰ موکب مذهبی، تبلیغات عشایری در منطقه اردل و کوهرنگ، پویش دختران حاج‌قاسم، دختر خاله‌ها، زن زندگی ایستادگی خبر داد و گفت: محور بعدی سازمان تبلیغات اسلامی استان قشر نوجوانان از فاصله سنی ٩ تا ١۶ سال در پویش نسل قاسم بود که از ۲۰۰ نقطه استان گروه‌هایی آماده خدمت شدند.

وی با بیان اینکه طرح مرکز رسانه انقلاب اسلامی در حال برگزاری است، گفت: تبلیغات ما باید به نحوی برگزار شود که حس دین‌داری در مخاطب ایجاد شود و دشمنان از نفوذ به مسلمانان ناامید شوند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا