اخبار استان ها

رکورد طولانی‌ترین نقاشی خیابانی در تبریز زده شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان شرقی، نزدیک به ۲۰۰۰ نفر از کودکان تبریزی به همراه خانواده‌های خود شامگاه _چهارشنبه سی‌ام خرداد_ از ساعت ۱۸:۰۰ تا آخر شب در مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال گرد هم جمع شدند و با کشیدن نقاشی دنیای خیالی ذهنشان در بومی ۱۰۰۰ متری، طولانی‌ترین نقاشی خیابانی را به اسم خود رکورد زدند.

کودکان در کنار مادران و پدران خویش با انرژی و شادی غیر قابل وصفی با دست ناز و ظریفشان قلم موها را به رنگ‌های گوناگون آغشته کرده و دنیای ذهن زیبایشان را بر روی بوم ۱۰۰۰ متری نقاشی کردند.

جشنواره نقاشی همگانی در مجموعه تاریخی فرهنگی پارک باغشمال با حضور کودکان دختران و پسران ۳ تا ۱۵ ساله به همراه خانواده‌هایشان و با همکاری شهرداری منطقه ۳ تبریز، توسط مجموعه پروین تحریر برگزار شد.

علی قاسمی، شهردار منطقه ۳ تبریز در بازدید از این جشنواره باشکوه، حمایت همه‌جانبه خود را از اجرای برنامه‌های شادی و نشاط‌آفرین در سطح منطقه را اعلام کرد و خواهان تکثر سایر برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی با محوریت شادی‌آفرینی و شادی‌افزایی برای تمام مقاطع سنی در مجموعه تاریخی فرهنگی پارک باغشمال شد.

وی افزود: بنا داریم با ایجاد زیرساخت‌ها، بسترهای لازم را برای تبدیل پارک باغشمال به یک مجموعه تاریخی و فرهنگی به معنای خاص فراهم آوریم.

شهردار منطقه ۳ تبریز ادامه داد: به دلیل قرار گرفتن پارک باغشمال در مرکز شهر و با توجه به وسعت قابل توجه آن، مجموعه پارک باغشمال می‌تواند به عنوان یکی از مراکز فرهنگی و هنری شهر تبریز باشد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا