اخبار استان ها

جزئیات سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور شهید به اصفهان

محمدعلی مهره‌کش اظهار کرد: سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور شهید به منظور شرکت در گردهمایی دانشگاهیان، فرهیختگان و فرهنگیان حامی دکتر قالیباف به اصفهان سفر می‌کند.

وی ادامه داد: این گردهمایی روز دوشنبه ۴ تیرماه از ساعت ۴ بعداز ظهر در سالن ابن سینا دانشگاه اصفهان برپا خواهد شد و از همه جامعه دانشگاهی و فریخته دعوت می‌شود که با حضور در این مراسم علاوه بر حمایت از رئیس‌جمهور منتخب خود، ما را در رساندن انتظارات و پیام‌های خود به دکتر قالیباف یاری کنند.

مسئول ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان با اشاره به توجه دکتر قالیباف به جوانان و نخبگان در گذشته کاری خود گفت: قالیباف در دوران فعالیت خود هم به استفاده از نخبگان و هم به کارگیری از قشرهای دانشگاهی و تیم‌های تحقیقاتی و دانش‌بنیان توجه کرده و می‌کند.وی با اشاره به اعتقاد قالیباف به ایجاد انگیزه و نشاط جوانی در کار تصریح کرد: در مجموع بررسی کارنامه ایشان نشان می‌دهد که به جوانان و توانمندی‌های آنها اعتماد و برای به کارگیری آن برنامه دارد.

مهره‌کش خاطرنشان کرد: حضور ایشان در عرصه مدیریتی کلان نظام جمهوری اسلامی قطعا اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد و امیدواریم که گردانه مهاجرت برعکس شود و بی‌شک این اتفاق خواهد افتاد.

۴۶

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا