اخبار استان ها

چالش و تخلف عمده‌ای در شعب اخذ رأی به وجود نیامده است

چالش و تخلف عمده‌ای در شعب اخذ رأی به وجود نیامده است 1

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از یزد، محمدرضا حدادزاده عصر امروز _جمعه هشتم تیر_ با حضور در ستاد انتخابات استان یزد اظهار کرد: از مردم شریف استان یزد درخواست داریم تا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور مؤثر داشته باشند و افرادی که تاکنون شرکت نکردند برای شرکت در این انتخابات حاضر شوند.

وی به اشاره به اینکه تخلفاتی قبل از انتخابات و تخلفاتی حین انتخابات اتفاق افتاده بود، افزود: این تبلیغات شامل تبلیغات غیرمجازی بود که شناسایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب یزد با بیان اینکه تخلفات توسط ستاد تخلفات انتخابات پیگیری و رصد می‌شود، تصریح کرد: این تخلفات جزئی بوده و تاکنون تخلف عمده‌ای در شعب اخذ رأی به وقوع نپیوسته است.

حدادزاده عنوان کرد: هواداران کاندیداها با آرامش و رعایت قانون در محل صندوق اخذ رأی حاضر شوند و تبلیغات برای نامزدهای خود نداشته باشند تا شاهد جرم و تشکیل پرونده برای افراد نباشیم.

وی با بیان اینکه ناظرین شورای نگهبان و عوامل هیئت‌های اجرایی در شعب اخذ رأی بر روند برگزاری نظارت دارند گفت: امکان تخلف در شعب وجود ندارد، اگر مواردی از تخلف اتفاق بیفتند نمایندگان شورا نظارت دارند.

دادستان یزد با تأکید بر اینکه مردم، هواداران نامزدها و نمایندگان نامزدها از اعلام مباحث شبه‌دار و هرگونه مطلبی که صحت و سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد خودداری کنند، افزود: از جمله مباحث مهمی که پس از برگزاری انتخابات اتفاق می‌افتد، اعلام پیروزی زودهنگام ستادهای انتخاباتی کاندیداها است که این موارد رسیدگی خواهد شد و جرایم در این خصوص مستندسازی و رسیدگی می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا