اخبار استان ها

نظارت ۸۵ بازرس بر دور دوم انتخابات استان ایلام

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از ایلام و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری در نشست هماهنگی با رؤسای هیئت‌های بازرسی شهرستان‌ها اظهار کرد: در روزهای پایانی فعالیت تبلیغاتی ستادها و نامزدها و با توجه به شور و نشاط سیاسی ایجاد شده در جامعه، به صورت میدانی از فعالیت‌های تبلیغاتی ستادها و طرفداران نامزدها و تجمعات خیابانی بازدید و ارزیابی‌های لازم انجام شد.

وی افزود: در راهبردهای چهارگانه امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت، موضوع سلامت انتخابات بسیار مهم بوده و وظیفه هیئت بازرسی است که در این راستا با جدیت همه فرایندهای انتخابات مورد رصد قرار می‌گیرد و با تخلفات برخورد قانونی می‌شود.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه ۸۵ نفر در قالب هیئت بازرسی کل استان نسبت به بازرسی انتخابات اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم استان در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی مراتب را به بازرسان و رئیس هیئت بازرسی شهرستان‌ها اعلام کنند تا مورد رسیدگی و اقدام قرار گیرد.

هژبری اضافه کرد: مردم ولایت‌مدار استان ایلام در همه عرصه‌های انقلاب حضوری مؤثر داشته‌اند و به امید خدا در انتخابات روز جمعه پانزدهم تیر نیز با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرینی را به افتخارات استان اضافه می‌کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا