اخبار استان ها

اورژانس زنجان در ایام محرم آماده‌باش کامل است

داریوش تقیلو در گفتگویی در زنجان اظهار کرد: طی این روزها همه واحدهای اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، اتاق‌های فرمان و مراکز فرماندهی عملیات به صورت ویژه آماده باش هستند.

وی ضمن اشاره به حضور تیم‌های متعدد عملیاتی اورژانس در مسیرهای حرکت دسته‌های عزاداری و محل تجمع عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورا افزود: عزاداران در صورت بروز هرگونه حادثه اورژانسی به محل استقرار آمبولانس‌ها مراجعه کرده و یا با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

رئیس اورژانس استان زنجان گفت: یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای اورژانس و نیروهای اورژانسی برای داشتن خدمت مطلوب نیاز است، سرعت رسیدن به محل حادثه است، پس از تمام رؤسای هیئت‌های مذهبی می‌خواهیم که محورها را برای تردد آمبولانس‌ها باز نگه دارند.

تقیلو، استقرار آمبولانس‌های اورژانس را در حسینیه اعظم، سبزه‌میدان، ضلع جنوبی و شمالی میدان انقلاب، امام‌زاده حضرت ابراهیم (ع)، تقاطع خواجه نصیر، میدان آزادی و چهارراه امیرکبیر بیان کرد و افزود: در هر آمبولانس دو نفر از پرسنل مجرب فوریت‌های پزشکی آماده خدمات‌دهی به عزاداران حسینی خواهند بود.

وی همچنین از استقرار آمبولانس‌ها در بین عزاداران دسته‌جات بزرگ عزاداری خبر داد و گفت: علاوه بر آماده‌باش کامل ۵۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ ثابت شهری و جاده‌ای در سطح استان و اورژانس هوایی، جهت پوشش کامل و تسهیل در امدادرسانی به عزاداران حسینی تمهیدات ویژه در نظر گرفته است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا