اخبار استان ها

مراکز اقامتی غیرمجاز کرمانشاه ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، داریوش فرمانی صبح امروز _چهارشنبه بیستم تیر_ در نشست با هیئت رئیسه جامعه هتلداران کرمانشاه با بیان اینکه توسعه گردشگری استان نیازمند هم‌افزایی و همکاری گسترده بین‌بخشی و پیگیری‌های مستمر است، اظهار کرد: در حوزه جامعه هتلداران استان با چالش‌های متعددی از جمله قیمت‌گذاری، تعامل با سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری و فعالیت مراکز اقامتی غیرمجاز روبه‌رو هستیم که باید در کنار هم برای حل آن‌ها تلاش کنیم.

وی افزود: فعالیت گسترده مراکز اقامتی غیرمجاز یکی از تهدیدهای اصلی صنعت گردشگری استان است که با توجه به اینکه هیچ گونه نظارتی بر عملکرد آن‌ها وجود ندارد، آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی به دنبال دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با بیان اینکه ۳۰۰ خانه مسافر غیرمجاز در سطح استان شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: برای سامان‌دهی این معضل باید در کنار هم به یک نقطه مشترک برسیم و با کمک جامعه هتل‌داران یک اقدام جدید آغاز شود.

فرمانی اضافه کرد: لازم است تا جایی که امکان دارد این مراکز به سمت دریافت مجوز و فعالیت قانونمند حرکت کنند.

به گزارش سرمایه گستران، پایین بودن نرخ‌های عرضه خدمات در مقایسه با سایر نقاط کشور و زیان‌ده بودن هتل‌های استان، بالا بودن تعرفه آب و عوارض شهرداری و مسئله تبلیغات از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا