اخبار استان ها

جزئیات کاهش ساعات کاری کرمانشاه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان صبح امروز _چهارشنبه بیستم تیر_ به ریاست استاندار کرمانشاه تشکیل شد و با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر استقرار یک توده هوای گرم در نوار غربی و استان کرمانشاه و ضرورت مدیریت مصرف برق، مصوباتی برای کمک به پایداری برق خانگی و همچنین کمک به فعالیت‌های تولیدی در بخش‌های صنعتی و کشاورزی به تصویب رسید.

مصوبات و تصمیمات این جلسه شامل تعطیلی و دورکاری روزهای پنجشنبه بیست‌ویکم و بیست‌وهشتم تیر، همچنین دو ساعت تعجیل در خروج و دورکاری در روزهای شنبه بیست‌وسوم، یکشنبه بیست‌وچهارم و چهارشنبه بیست‌وهفتم تیر است و ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف به نصب ژنراتور دیزل شدند.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در این جلسه گفت: همگی موظف به اتخاذ تصمیمات مهم برای کمک به پایداری برق خانگی و همچنین کمک به فعالیت‌های تولیدی در بخش‌های صنعتی و کشاورزی در راستای عدم ایجاد مشکل در چرخه اقتصادی و کمک به اشتغال استان هستیم.

وی افزود: این تصمیمات و مصوبات به منظور افزایش ذخیره انرژی برای پایداری شبکه برق شکل می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه بر صرفه‌جویی برق در ادارات، دستگاه‌های اجرایی و کارخانجات و نصب ژنراتور برق در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا