اخبار استان ها

ساخت مسکن نیروهای مسلح خراسان شمالی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم تیر_ در شورای مسکن نیروهای مسلح اظهار کرد: ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای مسلح مهم است و در قالب نهضت ملی مسکن پیگیری شود.

وی افزود: معاونت عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی در یک بازه زمانی مشخص موضوع تأمین زمین برای مسکن نیروهای مسلح را پیگیری و نتیجه را مشخص کنند.

استاندار خراسان شمالی توجه ویژه به زیر ساخت‌ها را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: از منابع دولتی به شهرداری نیز باید کمک شود تا این پروژه‌ها با سرعت قابل قبولی به اتمام برسد.

وی بیان داشت: تسهیلات بانکی تا سقف ۵۵۰ میلیون تومانی نیز پیگیری شود.

استاندار خراسان شمالی نیاز کلیدی مردم را مسکن عنوان کرد و افزود: موضوع تأمین مسکن برای تمام اقشار باید به صورت ویژه پیگیری شود.

سردار ابن‌الرضا، فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح نیز در این جلسه اظهار داشت: هر ماه با حضور رئیس جمهور شهید شورای مسکن تشکیل و به صورت مستمر مورد پیگیری قرار می‌گرفت.

وی با تاکید بر اینکه برای نهضت ملی مسکن به صورت جهادی باید کار شود، افزود: با توجه به اصل ۳۱ قانون اساسی و یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری به تمام دولت‌ها توجه به مسکن، ضروری است.

وی نیاز اولیه زندگی را مسکن برشمرد و گفت: ۶۰ درصد سبد خانوارها را موضوع مسکن شکل می‌دهد؛ تا ده سال آینده ۲۴ میلیون دختر و پسر در آستانه ازدواج داریم که باید مسکن آن‌ها تأمین شود.

ابن‌الرضا رتبه دهم خراسان شمالی در عملکرد نهضت ملی مسکن را قابل قبول دانست و گفت: امیدواریم این رتبه ارتقا یابد و با کمک دولت بتوانیم جایگاه مسکن در نیروهای مسلح را ارتقا دهیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا