اخبار استان ها

کشف ۷ مزرعه رمزارز با بیش از ۱۶۸ دستگاه ماینر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، احسان مهدوی صبح امروز _سه‌شنبه دوم مرداد_ در جمع خبرنگاران از برخورد با مراکز غیرمجاز رمزارز خبر داد و اظهار کرد: ماینرهای غیرمجاز به تجهیزات شبکه برق و لوازم برقی مشترکان آسیب رسانده است و پایداری شبکه برق را با اختلال مواجه می‌کند.

وی افزود: در سه ماه نخست سال جاری، هفت مزرعه رمز ارز غیرمجاز کشف و در مجموع تعداد ۱۶۸ دستگاه ماینر جمع‌آوری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در خصوص تعداد کنتورهای هوشمند در استان، تصریح کرد: ۵۶۰۰ کنتور در بخش کشاورزی، ۵۷۵ مورد در بخش اداری و ۲۲۰۰ مورد نیز در بخش صنعتی در سیستم شرکت ثبت شده است.

مهدوی در خصوص فروش انرژی در استان گفت: در بخش خانگی فروش انرژی نسبت به سال گذشته ۳.۴ درصد افزایش یافته، اما در بخش کشاورزی و صنعت استان فروش انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی افزود: مدیریت مصرف برق توسط هم استانی‌ها و هم‌زمان نبودن استفاده از وسایل پر مصرف در ساعات اوج مصرف می‌تواند منجر به کاهش سهم بخش خانگی و اختصاص آن به بخش‌های صنعت و کشاورزی شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا