اخبار استان ها

حرکت جبهه مقاومت به اشخاص وابسته نیست

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان شمالی، حجت الاسلام حمید رفیعی امروز _ چهار شنبه دهم مرداد_ در تجمع مردم بجنورد برای محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: مسئله دشمنی یهود با اسلام از ابتدای بعثت رسول اکرم وجود داشته و قرآن کریم بزرگترین دشمن مؤمنان را این گروه می‌داند.

وی با اشاره به خباثت جدید رژیم صهیونیستی، افزود: جنایات اسرائیل غاصب در نوار غزه قلب‌های مردم را اندوهگین کرده است؛ وقتی به چهره‌های کودکان شهید شده نگاه می‌کنیم، اقتدار جبهه مقاومت و پلیدی دشمنان را درک می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی هیچ گاه برای پیشبرد اهداف خود دست به ترور نمی‌زند، گفت: مردم عزیز ایران داغ دار حادثه ترور شهید هنیه هستند.

رفیعی تصریح کرد: حرکت انقلاب و مقاومت هیچ گاه به فرد وابسته نبوده و نیست و تفکر مقاومت را دشمنان نمی‌توانند از بین ببرند؛ آمریکا امروز با کنش‌گری دانشجویان در کشور خودش به استیصال درآمده است.

وی خون‌خواهی و مجازات سخت رژیم صهیونیستی را مطالبه مردم دانست و افزود: دشمن از پخش عکس شهدایی مانند سلیمانی و هنیه ترس دارند اما مردم همواره نقش آفرینی مؤثری در حمایت از جبهه مقاومت خواهند داشت.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا