اخبار استان ها

جبهه مقاومت سدی در برابر تهاجم دشمنان/ با شهادت رهبران مقاومت، جبهه مقاومت کم‌رنگ نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از یزد، آیت‌الله سیدکاظم مدرسی، عصر امروز در اجتماع مردم ولایتمدار یزد در محکومیت ترور رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس، شهید اسماعیل هنیه که در میدان امیرچقماق یزد برگزار شد اظهار کرد: تجمع و حضور مردم یزد در این مکان به معنای اعلام حمایت از جبهه مقاومت اسلامی است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآنی کریم در شأن و جایگاه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و ماندن در جبهه حق افزود: جبهه مقاومت ریشه در آیات قرآن دارد، این جبهه برای امنیت ملت ایران شکل گرفته است، جبهه مقاومت برقرار شد تا آرامش را در جامعه اسلامی و بسیاری از کشورها در جهان بشریت ایجاد کند، این جبهه مانعی قوی جهت جلوگیری از شلوغ بازی‌ها تهاجمات دشمنان است.

عضو شورای فرهنگی عمومی استان یزد با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی با به شهادت رساندن مردانی بزرگ جبهه مقاومت همچون اسماعیل هنیه، نخواهد توانست در جبهه مقاومت خللی ایجاد کند، تاکنون با کشتار مظلومان هزاران، کودک و جوان، زنان و مردان، پیر و خردسال در غزه نتوانسته است خللی در جبهه مقاومت ایجاد کند، قطعاً با شهادت مردانی مثل اسماعیل جبهه مقاومت کم رنگ نمی‌شود.

مدرسی تصریح کرد: دشمنان مانع برای جبهه مقاومت نیستند، این اقدامات رذیلانه دشمنان سبب شد مردم دنیا هر روز در مقابل ظلم بیدارتر شوند، حتی در جریان بازی‌های المپیک نماد دفاع از مردم مظلوم غزه نشان داده شد و محکوم کردن جنایات این رژیم غاصب را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: پیام این حضور مردم به مسئولان کشور و سپاه این است که هر چه زودتر انتقام سخت و بازدارنده را از رژیم جعلی و اشغالگر قدس داشته باشند

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا