اخبار استان ها

۱۵ درصد تماس اصفهانی‌ها ۱۱۰ مربوط به نزاع و درگیری بوده است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان، سرهنگ مهرداد فراشی اظهار کرد: در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری یک میلیون و ۸۷۷ هزار تماس با سامانه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان اصفهان برقرار که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳.۷ درصد افزایش داشته که نشان دهنده اعتماد مردم به خدمتگذاران خود در مجموعه انتظامی و ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پلیس به شهروندان است.

وی افزود: از مجموع تماس های ورودی به مرکز ۱۱۰، بیش از یک میلیون و ۱۴ هزار مورد نیاز به راهنمایی و ارشاد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶/۴ درصد افزایش داشته است و همچنین بیش از ۸۰۷ هزار و ۴۸۵ مورد تماس عملیاتی بوده که کارکنان برای بررسی به محل های اعلامی اعزام شدند و بیش از ۴۶ هزار مراجعه حضوری نیز به یگان های انتظامی صورت گرفته است که همه این ها حاکی از حجم بالای ماموریت های پلیسی است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد:  ۱۵ درصد از تماس های ورودی به سامانه ۱۱۰ پلیس استان مربوط به نزاع و درگیری، ۱۶ درصد مربوط به تصادفات، هفت درصد مربوط به سرقت، ۹ درصد مربوط به مزاحمت، دو درصد مربوط به خرید و فروش و مصرف مواد مخدر، یک درصد مربوط به جرایم سایبری، یک درصد مربوط به جرایم اقتصادی و ۴۹ درصد مربوط به سایر جرایم بوده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تلفن مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ پل ارتباطی شهروندان با مجموعه انتظامی است، از شهروندان خواست که هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

منبع خبر : خبر آنلاین

Show More

Related Articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button