اخبار استان ها

رژه نیروهای مسلح در شهر سنندج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کردستان، هم زمان با سراسر کشور، مراسم رژه نیروهای مسلح، امروز _شنبه سی‌ویکم شهریور_ با حضور نیروهای مسلح، مسئولان ارشد استانی، خانواده‌های شهدا و مردم شهر سنندج در بلوار آزادگان این شهر برگزار شد.

در این مراسم، نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان اعم از ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش عموم گذاشتند.

علاوه بر این، آخرین ادوات و تجهیزات پیشرفته دفاعی نیز در این مراسم در معرض دید مسئولان و حاضران قرار گرفت.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان هم به عنوان سخنران در این مراسم به بیان سخنانی پیرامون گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

امیر سرتیپ دوم حمیدرضا رحمت پور، فرمانده عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان نیز سخنران دیگر این مراسم بود که در سخنان خود یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت.

به گزارش سرمایه گستران& مراسم رژه نیروهای مسلح هر سال در سی‌ویکم شهریورماه برگزار می‌شود و از این روز تا ششم مهرماه به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است که با برگزاری برنامه‌های متعددی یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و رزمندگان و ایثارگران گرامی داشته می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا