اخبار استان ها

اقتدار نیروهای مسلح موجب وحشت دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، آیت‌الله حسین مظفری امروز _شنبه سی‌ویکم شهریور_ در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح در استان قزوین اظهار کرد: رزمایش امروز نیروهای مسلح تنها گوشه‌ای از اقتدار و صلابت نظامی، انتظامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود که این اقتدار موجب رعب و وحشت دشمنان می‌شود.

وی اضافه کرد: در چهل و چهارمین سالروز دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل، شاهد اقتدار، صلابت و آمادگی بالای نیروهای مسلح نظامی و انتظامی برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عزیز ایران در زیر پرچم ولایت قرار داریم.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را سربازان حضرت قائم (عج) توصیف کرد و گفت: نیروهای مسلح، انتظامی و نظامی جمهوری اسلامی این افتخار را دارند که سرباز امام زمان (عج) باشند و در راه دفاع از اسلام عزیز و این نظام مقدس جان نثاری کنند.

آیت‌الله مظفری افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید که هر آنچه مایه اقتدار شما و رعب وحشت دشمنان است را آماده کنید و به رخ دشمنان بکشید و بر همین اساس رژه نیروهای مسلح همیشه جنبه وحشت‌آفرینی در دل دشمن و بازدارندگی دارد.

وی با اشاره به جنایات ماه‌های اخیر رژیم اشغالگر قدس در باریکه غزه ادامه داد: به زودی دست انتقام الهی توسط رزمندگان اسلام از رژیم منحوس صهیونیستی و جهان خوار در همین روزها گرفته خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا