اخبار استان ها

تعهد ۵۲ میلیارد تومانی خیرین در نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان‌شرقی، نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه میانه امشب _جمعه سی و یکم شهریور_ با حضور مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در پایان این جشنواره ضمن اعلام جمع‌بندی تعهدات خیرین محترم در نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان میانه با قدردانی از خیرین گفت: امروزه خیرین مدرسه ساز بازوی توانمند دولت در نهضت مدرسه سازی هستند و ما قدردان همیشگی زحمات این عزیزان هستیم.

وی افزود: با افتخار اعلام می‌داریم که در پایان این جشنواره، شاهد تعهد ۵۲/۷ میلیارد تومانی خیرین هستیم و این رقم نشانگر عزم راسخ خیرین مدرسه ساز در شهرستان میانه برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ضمن قدردانی از فرماندار، نمایندگان مردم شریف میانه در مجلس شورای اسلامی، مدیر آموزش و پرورش و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان میانه ادامه داد: امیدواریم تا بیش از پیش شاهد ارتقا فضاهای آموزشی در استان آذربایجان شرقی و شهرستان میانه باشیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا