اخبار استان ها

تمامی برنامه‌های کمیته امداد اردبیل از پیوست فرهنگی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان اردبیل، اظهار کرد: ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانوار تحت حمایت، همواره در اولویت برنامه و فعالیت‌های کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد.

وی افزود: تمامی برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل دارای پیوست فرهنگی است که این امر موجب شده است مسیر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت هموارتر شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ارائه خدمات فکری و فرهنگی به خانوار تحت حمایت تأثیر بسزایی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین آنان دارد، گفت: رشد معنوی و تربیت دینی خانوار تحت حمایت به خصوص فرزندان آن‌ها، موجب می‌شود تا آنان آینده روشن‌تری را پیش‌روی خود ببینند.

حسین نژاد بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های قرآنی، هنری، فرهنگی و اجرای سرود، از جمله فعالیت‌هایی است که ضمن کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان تحت حمایت، به ارتقای روحیه شادابی و نشاط آنها نیز کمک می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ۱۶ مرکز خدمات مشاوره راه زندگی (کلینیک رز) در اردبیل راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: در ۱۹ کتابخانه استان نیز شاهد راه‌اندازی این کلینیک بودیم تا مددجویان بیش از پیش با مشاوره و راهنمایی‌های لازم در امور زندگی خود آشنا شوند.

حسین‌نژاد تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال‌جاری نیز ۵۰۰۰ مشاوره به صورت گروهی و انفرادی به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است تا آن‌ها بتوانند برای مشکلات خود راهکارهای مناسبی را اتخاذ کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا