اخبار استان ها

رفع تداخل ۶۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی قزوین

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، جلسه هفتگی قرارگاه رفع تداخل اراضی کشاورزی استان قزوین صبح امروز _سه‌شنبه سوم مهر_ به ریاست محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و با حضور محسن قاسم‌زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مهدی رحمان‌دوست مدیر امور اراضی استان قزوین و مدیران و کارشناسان دستگاه‌های عضو در سالن جلسات حوزه ریاست این سازمان برگزار شد.

محمدحسین عطایی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان این جلسه درباره مصوبات آن اظهار کرد: در این جلسه کار کارشناسی پلاک‌های قوشچی و کلج در شهرستان قزوین به پایان رسیده و با اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها تکمیل شده است.

وی از رفع تداخل حدود ۶۲۰۰ هکتار اراضی کشاورزی استان قزوین در قالب پلاک‌های قوشچی و کلج در شهرستان قزوین خبر داد و تاکید کرد: به این ترتیب از مجموع ۱۰۱۲ پلاک مشمول رفع تداخلات ارضی در استان قزوین تاکنون کار کارشناسی ۹۹۱ پلاک به پایان رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین اضافه کرد: به این ترتیب ۹۸ درصد اراضی زراعی استان قزوین رفع تداخل شده‌اند و ۲۱ پلاک باقی مانده است که امیدواریم تا پایان ماه جاری این پلاک‌ها نیز با اتمام فرایند کارشناسی تعیین تکلیف شود.

عطایی ادامه داد: ۱۲۰۲ پلاک زمین‌های کشاورزی در استان قزوین داریم که حدود ۹۲ درصد آن‌ها مشمول رفع تداخل اراضی می‌شود و هشت درصد دیگر نیز جزو مستثنیات بوده و در ردیف اراضی است که شامل اجرای قانون رفع تداخلات نمی‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا