اخبار استان ها

هنر صنایع‌دستی نماد شهدای غواص رونمایی شد

به‌گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مرکزی و به نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی، محمود مرادی نراقی اظهارکرد: آیین رونمایی از مجسمه صنایع‌دستی چراغ خواب اثر هنرمند مجسمه‌ساز حسین و سعید کریمی در مراسم شهدای غربت (چهارمین آئین رزمی فرهنگی عطر لاله ۴ بزرگداشت ۳۳۰ شهید شهرستان محلات)، با حضور استاندار استان مرکزی، حاج سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، امیر قاسم خاموشی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از مسئولین استانی، در محل میدان امام علی شهر محلات برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مجسمه نماد مظلومیت شهدای غواص در دفاع مقدس است افزود: در این مجسمه با طراحی فضای روحانی شهیدغواص و همچنین مظلومیت و تنهایی شهید به نمایش گذاشته شده است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به ایثار شهدای غواص گفت: این هنرمندان با خلق این اثر هنری خاطرات سی سال ایثارگری آنان را زنده می‌کنند.

به گزارش سرمایه گستران، گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس، با هدف ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس برگزار شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا