اخبار استان ها

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری در راه‌های مواصلاتی مازندران

یدالله جهان‌تاب در گفتگویی در مازندران، از آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی این استان کندوان را نیمه‌سنگین و هراز و فیروزکوه عادی و روان گزارش داد و اظهار کرد: باتوجه به روزهای پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی در این جاده‌های شمالی در صورت ترافیک سنگین بدین شکل است که تردد تمام تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان طبق روال همیشگی ممنوع است.

وی افزود: تردد تمام تریلی نیز در محور هراز همچنان ممنوع است و تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز پنج‌شنبه پنجم و جمعه ششم مهر از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تاکید بر اینکه در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روز جمعه، ششم مهر سال‌جاری به‌صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس اعمال می‌شود، گفت: اما تردد تمام تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان ممنوع است.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه ساعت ۱۴:۰۰ فردا روز جمعه از ابتدای آزادراه تهران_شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود، تصریح کرد: در این محور از ساعت ۱۵:۰۰ از ابتدای پل زنگوله انسداد به‌صورت کامل و از ساعت ۱۷:۰۰ از مسیر شمال به جنوب مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: به لحاظ جوی نیز شاهد بارش باران در محور کندوان و کاهش دید در ارتفاعات محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر هستیم، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به احتمال ریزش کوه از توقف کنار گذرهای مناطق کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا