اخبار استان ها

یک ایران در سوگ سید مقاومت

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران ، «آغاز نصرالله» عنوان تجمعات مردمی است که به دنبال تایید رسمی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سرتاسر ایران اسلامی شکل گرفته است، مردمی که هنوز هم نمی‌خواهند باور کنند که سید دیگری از میانشان رخت بربسته است، همان که برایمان روی کاغذ کوچکی نوشته بود «قطعا ننتصر» و پایش را امضا کرده بود، همان که گفته بود ما فرزندان علی‌بن ابی‌طالب (ع) هستیم.

یک ایران امروز عزادار مردی شده است که از سربازان واقعی حضرت ولی‌عصر (عج) و از یاران امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) بود، مردی که طنین صدایش لرزه بر تن دشمنان می‌انداخت و حالا به کاروان شهدا پیوسته است، به کاروانی که سال‌ها آنها را هدایت و رهبری کرده بود و امروز آنها در بهشت به استقبالش آمده‌اند تا سیدحسن نصرالله را پس از سال‌ها مجاهدت در راه خدا در آغوش بگیرند.

مردم انقلابی و ولایتمدار تهران خود را به میدان فلسطین رسانده‌اند تا خشم و نفرت خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی نشان دهند، رژیم خون‌خوار و آدمکشی که دستش به خون هزاران انسان بی‌گناه و فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت آلوده شده است.

عطر شهادت و عزا دوباره در حرم مطهر رضوی پیچید

‌ پس از اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان،‌ جمعی از زائران و مجاوران بارگاه مطهر امام رضا علیه السلام با حضور در رواق امام خمینی (ره) جنایات رژیم صهیونیستی در حملات وحشیانه به لبنان،‌ غزه و شهادت دبیر کل حزب الله و همچنین فرماندهان محور مقاومت را محکوم کردند.

در این مراسم ،‌ زائران و مجاوران رضوی با در دست داشتن پرچم های حزب‌الله و سردادن شعارهایی،‌ علیه استکبار جهانی واکنش نشان دادند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا