اخبار استان ها

هماهنگی زنجیره نظارت در کشور و لرستان به نفع مردم است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از لرستان، ابوطالب شفقت صبح امروز _ یکشنبه هشتم مهر_ در دیدار با دیوان محاسبات لرستان که در سالن جلسات اداره کل دیوان برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه نظارت‌های کیفی ما عملکرد قابل‌قبولی نداشته‌ایم و برای رفع این مشکل باید به تربیت نیروی انسانی توجه کنیم.

وی با بیان اینکه نظام حکمرانی ما زنجیره‌ای از سیاست‌گذاری، تنظیم، اجرا و کنترل است، افزود: با وجود نیروی کار زیاد اما مشکلاتی داریم و این به‌نظام حکمرانی ما مربوط می‌شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر زنجیره نظارت در کشور و در استان هماهنگ باشد قطعاً منافع مردم زودتر محقق می‌شود، گفت: نظارت داخلی و احصای ظرفیت‌های ملی تقویت شود و ناظران تذکرات پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی بیان کرد: همکاری نداشتن نظام بانکی را یکی از چالش‌های جدی نظام بانکی است و همین موضوع موجب شده است که سرمایه‌گذاران در برخی استان‌ها با مشکل مواجه شوند، این مشکل ریشه‌ای است و باید از طریق مجلس پیگیری شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: نحوه توزیع ارزش‌افزوده نیز از دیگر چالش‌هایی است که باید در سطح ملی و کلان پیگیری و بررسی شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا