اخبار استان ها

احداث ۲۵ هزار مسکن ملی در قزوین / معدل پیشرفت پروژه‌ها ۴۷ درصد است

وهاب میزانی در گفتگویی در قزوین از احداث حدود ۲۵ هزار واحد مسکن ملی در این استان خبر داد و اظهار کرد: در قالب نهضت ملی مسکن ۲۴ هزار و ۹۰۳ واحد مسکن ملی در دست ساخت قرار دارند که حدود ۱۰ درصد این واحدها تا پایان ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۶ هزار نفر از ثبت نام‌کنندگان نهضت ملی مسکن در قزوین حائز شرایط شناخته شده‌اند، افزود: آبان در شهر جدید مهرگان ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن ملی به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان می‌شود.

سرپرست راه و شهرسازی استان قزوین معدل پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان قزوین را ۴۷ درصد بیان و خاطرنشان کرد: بیش از ۱۷ هزار نفر از متقاضیان طرح ملی مسکن در استان قزوین موفق به انجام مشارکت مدنی شده و حدود ۸ هزار نفر هم به علت مشکلات بانکی هنوز این کار را انجام نداده‌اند.

میزانی جمعیت افراد در نوبت تخصیص پروژه را ۱۴۰۰ نفر دانست و ادامه داد: اگر تخصیص پروژه به این ۱۴۰۰ نفر صورت بگیرد، سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین برای ثبت نام سایر متقاضیان باز می‌شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر به خاطر محدودیت‌هایی که در تعریف و تخصیص پروژه داریم، سامانه نهضت ملی مسکن برای هم‌استانی‌ها مسدود است و اگر به ۱۴۰۰ نفر یادشده پروژه تخصیص یابد، این سامانه از حالت مسدودی خارج شده و قابلیت ثبت نام تازه ایجاد می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا