اخبار استان ها

مبارزه با تولید و توزیع مشروبات الکلی با جدیت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _سه‌شنبه دهم مهر_ در ستاد مبارزه با مشروبات الکلی خراسان شمالی اظهار کرد: رسیدن به یک نگاه مشترک و اجرای اقدامات پیشگیرانه، افزایش آگاهی عمومی و فرهنگ‌سازی در مقابله و مبارزه با توزیع و تولید مشروبات الکلی ضروری است.

وی افزود: ورود جدی‌تر و برخوردهای لازم و رصد دقیق مراکز و نقاطی که امکان تولید و توزیع مشروبات الکی وجود دارد در دستور کار باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های متولی در حوزه آگاه سازی و آشنا کردن مردم با سخت‌گیری‌های قانونی ارتکاب این جرم و اطلاع‌رسانی خطرات روحی، روانی و تأثیر سو مصرف مشروبات بر سلامتی مردم و جوانان به عنوان سرمایه‌های آینده تلاش مضاعف داشته باشند.

ناهیدی تصریح کرد: در این زمینه جمع‌بندی کلی برای برنامه‌ریزی و اجرا کافی نیست، بلکه باید از این پدیده و آسیب اجتماعی به طور دقیق شناخت پیدا شود و برنامه‌ریزی و اقدامات به تناسب آن انجام شود.

وی افزود: در مبارزه با مشروبات الکلی با توجه به اتفاقات اخیر در برخی استان‌ها باید نسبت به پیشگیری از وقوع آسیب‌ها در این زمینه با حساسیت به یک نگاه مشترک و وحدت نظر برسیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا