اخبار استان ها

‎سیاست شورا برای جذب نیرو در ۳ سال گذشته انقباضی بوده است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از البرز فاطمه منعمی، عصر امروز _چهارشنبه یازدهم مهر_ در صحن علنی شورای شهر کرج، با ابراز نگرانی از کمبود نیروی متخصص در برخی از حوزه‌های شهرداری، اظهار کرد: شهرداری کرج برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی به نیروی متخصص نیاز مبرمی دارد که متأسفانه در حال حاضر با کمبود جدی نیروی متخصص در بسیاری از حوزه‌ها مواجه هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در جذب نیرو، نیروی متخصص نداریم، افزود: کمبود نیروی متخصص نه تنها باعث کندی روند اجرای پروژه‌ها می‌شود، بلکه کیفیت خدمات ارائه شده را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

منعمی همچنین لایحه‌های متعدد ارسالی به شورا برای جذب نیرو و تبدیل وضعیت اشاره کرد و گفت: جذب نیروی متخصص باید بر اساس یک سیستم دقیق و شفاف انجام شود و از ورود افراد غیر متخصص جلوگیری شود.

‎ وی با بیان اینکه شهرداری اداره کاریابی نیست، تاکید کرد: شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان تأسیس شده است و برای این منظور می‌بایست از ارسال لوایحی که به لحاظ سیستمی بار احساس دارد پرهیز نماید.

عضو شورای شهر کرج بیان کرد: شهرداری کرج با تعداد تقریباً یازده هزار نفر پرسنل، بدنه چابکی ندارد و این موضوع یکی از مهمترین دلایل عدم موفقیت در برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های عمرانی، فرهنگی، شهرسازی، خدماتی است.

‎ به گفته نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج؛ شهرداری به جای پرداختن به حل این معضل، با بی توجهی لوایحی را برای جذب نیروی غیرمتخصص به شورا ارسال می‌نماید که مأموریت‌های شهرداری را زیر سوال می‌برد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا