اخبار استان ها

ایران همواره دوست فلسطین و دشمن رژیم صهیونیستی خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _چهارشنبه یازدهم مهر_ در جلسه شورای ورزش شهرستان ارومیه با توجه به عملیات وعده صادق ۲ اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر حماس و تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان پاسخ داد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در همه زمان‌ها مخالف وجودی و دشمن رژیم صهیونیستی بوده و خواهد بود و همیشه همراه کشور فلسطین و مردم غزه بوده و خواهد بود.

فرماندار ارومیه با اشاره به حمله موشکی مقتدرانه شب گذشته به مناطق حساس رژیم صهیونیستی گفت: این درس عبرتی بود که به آن‌ها داده شد که هیچ وقت احساس نکنند که ایران نمی‌تواند.

عماری در ادامه با اشاره به نزدیک بودن هفته تربیت بدنی دستور داد دست‌اندرکاران امر، برنامه‌های مختلفی برای جوانان مهیا کنند و یادآور شد: جوانان سرمایه‌های این مرز و کشور هستند و باید از آنها حمایت کنیم، همچنین باید از قهرمانان شهرستانی به صورت شایسته تجلیل به عمل آید.

وی تصریح کرد: باید نسبت به نیازهای مناطق روستایی در بخش‌های پنج‌گانه با ایجاد فضاهای ورزشی برای جوانان تمهید و اقدام گردد و از ظرفیت دهیاری‌ها و بخش خصوصی استفاده کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا