اخبار استان ها

مازندران مرغ میادین تهران و سایر استان‌ها را تامین کرد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مازندران، سیدمحمد جعفری در بازدید یکی از واحدهای تولیدی مرغ ساری در خصوص آخرین وضعیت توزیع مرغ در استان و کشور اظهار کرد: مازندران به‌عنوان تأمین‌کننده بخشی از مرغ میادین بهمن جهت تنظیم بازار استان تهران و همچنین سایر استان‌ها را تأمین و ارسال کرد.

وی میزان مرغ ارسالی در روز گذشته را به میادین تهران ۱۵۰ هزار و ۳۲۲ کیلوگرم عنوان کرد و افزود: میزان مرغ ارسالی به فروشگاه‌های تهران ۸۳ هزار و ۲۰۲ کیلوگرم بوده و جمع مرغ آماده طبخ تهران ۲۳۳ هزار و ۵۲۴ کیلوگرم بوده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: مرغ زنده ارسالی به کشتارگاه تهران ۱۵۴ هزار و ۸۲۰ قطعه و جمع گوشت مرغ ارسالی به تهران ۵۷۴ هزار و ۱۲۸ کیلوگرم بوده است.

جعفری با بیان اینکه گوشت مرغ توزیعی با احتساب قطعه بندی و کاله مازندران ۳۲۳ هزار و ۲۳۰ کیلوگرم بود، مطرح کرد: علاوه بر آمار فوق از طریق فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش و زنجیره گلستان نیز مرغ آماده طبخ در استان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گوشت مرغ آماده به طبخ ارسالی به سایر استان‌ها ۶۷ هزهر و ۳۰۳ کیلوگرم بوده و مرغ زنده ارسالی به سایر استان‌ها ۶۱ هزهر و ۹۴۰ قطعه بوده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا