اخبار استان ها

افتتاح ۲ تقاطع غیرهمسطح در منطقه ۴ شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قم، سومین جلسه از سلسله‌نشست‌های گفتگوی بی‌واسطه مدیران شهرداری با مردم روز _پنجشنبه دوازدهم مهر_ در مسجد امام رضا (ع) واقع در خیابان سی متری قائم با حضور پررنگ اهالی محل برگزار شد.

علیرضا اقبالیان، مدیر منطقه ۴ شهرداری قم در این نشست ضمن تبریک به مناسبت حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: منطقه ۴ گسترده‌ترین منطقه شهرداری شهر قم است و به همین خاطر بیشتر خدمات را ما به شهروندان و حتی زائران ارائه می‌دهیم

وی افزود: ما سعی کردیم سرانه فضای سبز را توسعه دهیم و به‌ازای هر نفر از ١۴ مترمربع به ۳۲ مترمربع توسعه دادیم که از موارد قابل‌اشاره به‌صورت نمونه حدفاصل میدان مفید تا بلوار آیت‌الله بروجردی است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم با بیان اینکه شهر قم به لحاظ سرانه فضای سبز در جایگاه خوبی قرار دارد، تأکید کرد: در مدیریت شهری سعی کردیم با ایجاد فضاهای سبز شهر با نشاطی داشته باشیم و هم اکنون ۱۲۸ بوستان کوچک و بزرگ در منطقه ۴ در دسترس مردم است.

اقبالیان ابراز داشت: از جمله پروژه‌های عمرانی مهم در دست اتمام فاز پنجم خیابان عمار یاسر است که حرم مطهر را به خیابان فاطمی، جمهوری و میدان سپاه متصل خواهد کرد.

وی به دیگر پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری از جمله پل شهید صدوقی که خیابان فردوسی را به میدان ارتش متصل می‌کند و همچنین پل نیک‌اندیش که بلوار غدیر را به جاده اراک متصل می‌کند اشاره کرد و گفت: با اتمام این پروژه‌ها ترددها به طرز چشمگیری تسهیل خواهد شد.

گفتنی است بعد از پایان مراسم علیرضا اقبالیان در گفتگوی صمیمانه و چهره‌به‌چهره با شهروندان، در جریان مشکلات شهروندان قرار گرفت.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا