اخبار استان ها

میز خدمت برای پیگیری و پاسخ به مطالبات مردم است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی در حاشیه برگزاری میز خدمت در روستاهای آبشیرین، سن سن و شهر مشکات اظهار کرد: کار و خدمت جهادی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یکی از اولویت‌ها است که در برنامه‌های مختلف مسئولان با میز خدمت به خدمت مردم می‌روند.

وی بر ضرورت برپایی میز خدمت در نقاط دور افتاده روستایی توسط مدیران شهرستانی تاکید کرد و افزود: برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته‌های آن‌ها دارد و این باید در سرلوحه کار مدیران باشد.

فرماندار ویژه کاشان عنوان کرد: عمده مشکلات و مطالبات مردم شامل موضوعاتی بودند که با مراجعه به ادارات مرتفع نشده بودند، اما با برپایی این میز خدمت و به دلیل حضور مسئولان ادارات ذی‌ربط، این مشکلات برطرف شدند.

به گزارش سرمایه گستران، مشکلاتی از جمله محدودیت‌های مخابراتی، برق، مسکن جوانان، کمبود آب شرب، مدارس فرسوده، کمبود خدمات بهداشت و درمان و دسترسی آسان راه‌های مواصلاتی از جمله موضوعاتی بود که در میز خدمت بیان شد، در این مراسم دستگاه‌هایی که بیشترین ارتباط با مردم را دارند حضور داشتند و پاسخگوی مردم بودند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا