اخبار استان ها

نایب قهرمانی تیم دختران کرمانشاه در مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، عرفان کبیرکوهی امروز – جمعه سیزدهم مهر – در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه کاراته در استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه رشته کاراته برخاسته از نظم و اصول‌های اخلاقی است، مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است؛ به طوری که ایران در این رشته ورزشی همیشه صاحب عناوین قهرمانی بوده است. استان کرمانشاه با پرورش قهرمانان ملی جایگاه ویژه‌ای در کاراته کشور دارد.

وی با بیان کرد: رشته کاراته در اکثر اصناف و ارگان‌ها در قالب انجمن‌ها به عنوان یک رشته ورزشی فعال شناخته می‌شود. رشته کاراته چهارمین رشته پرطرفدار در استان کرمانشاه با جمعیت فعال بیش از ۸ هزار نفر ورزشکار است.

مدیر روابط عمومی هیئت کاراته استان کرمانشاه با اشاره به کسب نایب قهرمانی مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور توسط دختران کرمانشاهی، خاطرنشان کرد: تیم استان کرمانشاه در این مسابقات با کسب مدال طلا ژیلا کرمی در رشته کومیته انفرادی و نیز مدال طلا سعیده بهرامی در رشته کاتای انفرادی در جایگاه دوم کشور قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور (بخش بانوان) روز_ پنجشنبه ۱۲ مهر_ به میزبانی شهرستان قروه استان کردستان در ۲ رشته کومیته و کاتا برگزار شد که نمایندگان کاراته کارگری کرمانشاه در این مسابقات موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی کشور شدند.‌

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا