اخبار استان ها

اقدام موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی به حق و انسانی بود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز _جمعه سیزدهم مهر_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج، اظهار کرد: ایران اسلامی هشت سال درگیر جنگ تحمیلی بود اما هیچ سازمانی از مظلومیت آن دفاع نکرد و هزاران شهید و جانباز و اسیر را در این راه تقدیم کرد.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور به برکت خون هزاران شهید رقم خورده است، افزود: آنچه که باعث پیروزی ما در جنگ تحمیلی شد، اتحاد و وحدت و یکدلی در بین نظام و مردم بود که امروز نیز همین وحدت و اتحاد بین نیروهای نظامی و مردم وجود دارد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: می‌بینید که امروز رژیم خون‌ریز صهیونیستی از خطوط قرمز عبور کرده و جان انسان‌ها را زیر پا گذاشته و ۴۲ هزار نفر را در سرزمین‌های غزه، لبنان و فلسطین شهید و بیش از ۱۰۰ هزار نفر را مجروح و هزاران خانه را ویران کرده است.

ماموستا رستمی ادامه داد: امروز فریاد هزاران یتیم و پدر و مادر و سالمند را در غزه می‌شنویم که درخواست کمک دارند اما سازمان‌های بین‌المللی سکوت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امروز همه مسلمانان بخاطر مردم غزه و لبنان یک غم مشترک دارند و تنها دین اسلام از آن‌ها دفاع کرده است.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود گفت: باید محافظت کنیم از امنیت کنونی کشورمان و مسئولان خدمتگزاری به مردم و توسعه و عمران و آبادانی را موردتوجه قرار دهند.

ماموستا رستمی، توجه به مسئله جوانی جمعیت و تسهیل ازدواج جوانان را نیز خواستار شد و از مسئولان خواست نسبت به رفع موانع ازدواج جوانان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی همچنین به فرمایشات رهبری در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران نیز گریزی زد و گفت: بیانات رهبر انقلاب در راستای اتحاد و یکدلی مسلمانان، عدالت و مساوات و دفاع از مردم غزه و لبنان بود.

امام جمعه سنندج، اقدام موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی را نیز به حق و انسانی دانست و از این اقدام سپاه قدردانی کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا