اخبار استان ها

پروژه محوطه‌‎سازی باغ موزه دفاع مقدس انجام می‌شود

منصور مرادلو در گفتگویی در زنجان اظهار کرد: یکی از اقدامات مهمی که شهرداری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام خواهد داد، پروژه باغ موزه دفاع مقدس است.

وی افزود: باغ موزه دفاع مقدس زنجان با هدف آشنایی با انقلاب اسلامی ایران، فرهنگ جنگ و روایت داستان هشت سال جنگ تحمیلی عراق ساخته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه این موزه با هدف معرفی و تجلیل از فداکاری‌ها و شجاعت‌های رزمندگان ایرانی ساخته شده است، گفت: وظیفه ارگان‌های مختلف این است که به تکمیل آن کمک کنند.

مرادلو در ادامه از اعمال تخفیف ۴۰ بهای خدمات دفن کیک لجن تصفیه‌خانه فاضلاب شهر زنجان (بودجه و خدمات شهری) نیز خبر داد و افزود: یکی از دیگر اقدامات شورای شهر نیز تصویب معامله کف‌سازی بر اساس طرح توریسم لاین (میدان انقلاب و کوچه بیت‌العباس) (عمران و بودجه) بود که مصوب نشد.

وی با اشاره به اینکه اعمال اصلاحات لازم در پیوست عملیاتی ردیف بودجه احداث، ساماندهی، تعمیر، تجهیز و بهسازی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر نیز از دیگر اقداماتی است که در روزهای آینده انجام خواهد شد، گفت: با تصویب شورای شهر موضوع آب‌رسانی به مجموعه گردشگری گرده داغ (عمران و بودجه) نیز انجام خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا