اخبار استان ها

بهسازی معابر ۱۳ روستا در شهرستان حمیدیه خوزستان

اسکندر نعمت‌زاده در گفتگویی در خوزستان اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کنار ارائه تسهیلات و ساخت مسکن روستایی اهتمام ویژه‌ای به نوسازی و بهسازی معابر روستایی در سطح استان دارد و بر همین اساس با پیگیری‌های انجام شده و جذب اعتبارات لازم معابر بعضی روستاهای حمیدیه که نیازمند بهسازی بود، آسفالت شد.

وی افزود: در این اقدام معابر و خیابان‌های روستاهای خسرج خلف، شیخ طعمه، شیخ ظهراب (حلافعلاونه فای، قاسم زامل، سیدحسین، طراح دو، و مسیر یادمان شهدای روستای سید یابر، دهکده، غفیله، شبیشه، دهلیز یک و علاونه ضعیف آسفالت شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان حمیدیه با اشاره به اینکه نصب کف‌پوش پیاده‌رو روستاها نیز در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: سال گذشته نیز آسفالت روستاهای رامسه ۲، شرطاق ۲، گمبوعه بزرگ و کوچک، طویبه حزبه، شبیلیه ۱، صدره سید یعقوب، علاونه فای، سدره علاونه و طراح ۱ (سیدعلی) به بهره‌برداری رسید.

نعمت با اشاره به پرداخت ۷۵۰ فقره تسهیلات ویژه مسکن روستایی و شهری در شهرستان حمیدیه، تصریح کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های بنیاد مسکن، صدور اسناد مالکیت منازل مسکونی شهری و ارائه خدمات فنی و مهندسی پروانه ساختمانی، تغییر کاربری و الحاق به محدوده طرح هادی است؛ بنابراین تشکیل پرونده برای ساکنان روستاها در آینده نزدیک انجام می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا