اخبار استان ها

تجهیز ۹۴ درصدی ایستگاه‌های اتوبوس منطقه پردیسان قم

علیرضا مظفری در گفتگویی در قم اظهار کرد: یکی از مشکلات سطح پردیسان همیشه ایستگاه‌های اتوبوس ناخوشایند بود که باعث رنجش مردم و مسئولان می‌شد، تصمیم قاطعی گرفته شد تا برای حداقل هر تابلوی ایستگاه اتوبوس یک نیمکت پیش بینی شود.

وی افزود: با اقداماتی که انجام شد تا ۹۴ درصد ایستگاه‌ها مجهز به صندلی و نیمکت هستند، ۲۵ ایستگاه نیز بهسازی و تبدیل به ایستگاه سبز شدند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری قم با بیان اینکه برای بهسازی بقیه ایستگاه‌های اتوبوس اداره کل راه و شهرسازی استان قم باید همراهی بیشتری با مجموعه داشته باشد، خاطرنشان کرد: ۲۲ ایستگاه سبز به طور کامل ساخته شد و در خصوص مابقی باید با مسکن و شهرسازی توافقاتی صورت بگیرد.

مظفری تاکید کرد: همه ایستگاه‌های منطقه که قابلیت تبدیل شدن به ایستگاه‌های سبز را داشته باشند حتی اگر طرح به سال آینده نیز موکول شود ساخته خواهند شد.

وی در خصوص پیاده‌روسازی در سطح محله ۹ پردیسان عنوان کرد: در این محله بالای هزار قطعه مسکونی قرار دارند که برای ۳۰ درصد آن پروانه ساخته شده و ۱۲ واحد در حال ساخت هستند. هزمان تکمیل زیرساخت‌های آن گام به گام در حال انجام است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری قم تصریح کرد: خانه‌های این منطقه به صورت ۳ طبقه ویلایی ساخته می‌شود، درخواست ۴ طبقه داده شد و مردم نیز این مورد را درخواست کردند اما هنوز به نتیجه نرسید.

وی با تاکید بر اینکه مسائل فنی مانند تأمین پارکینگ و تأمین سرانه‌ها باید لحاظ شود و ممکن است برای چهار طبقه این موارد به مشکل بربخورد، گفت: در این زمینه مطالعات کارشناسی در حال انجام است و بر اساس این مطالعات تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا